CLASS 1 -19th October 2020
WATERLAND
OBJECTIVE:- sports/ activities
Pagina 16 , click pe castile de sus , ascultam , repetam si notam :
tennis= tenis
sea cow = morsa
race= intrecere/ cursa
water-ski = schi pe apa
hockey
volleyball= volei
badminton
baseball
Click pe casti la ex 1, pagina 16 , ascultam , citim si rezolvam ex 2/ 16
Notam cuvintele din chenarul de la pag 17
over= peste
through= prin
into= in interior
out of = in afara
up= in sus
down = in jos
Rezolvam ex 3 / 17 , oral, alegand varianta corecta.
In perechi se rezolva oral ex 4 / 17 ,conform modelului.
Manual pag 18 se scriu noie cuvinte de sus:
turtle= broasca testoasa
starfish = stea de mare
skiing = schi
table tennis= tenis de masa
basketball= baschet
violin= vioara
drums = tobe
Se rezolva oral ex 2/ 18
Pagina 19 , click pe casti , citim si ascultam .
TEMA CAMPIONULUI
Conform modelului de la ex 4 pag 19, faceti un desen sau folositi o poza pe care o aveti si scrieti in engleza sub el/ea unde sunteti si ce activitate desfasurati . Faceti poza proiectului si postati in portofoliul de pe Class Dojo .
Termen limita : 21 octombrie, ora 6 seara.
CLASS 2 -22nd October 2020
CHECKPOINT 1-2
OBJECTIVE:- consolidation
Pagina 20, click pe cati, ascultam , citim si raspundem la:
Who is Mog ?
Who is Mog's friend ?
Pagina 21 ex 1, citim si potrivim fiecare descriere cu unul dintre animalele din dreapta.
Ex 2/ 21 Ce nu ar trebui sa fie in ocean ?
Pagina 22 , ex 1 , citim si potrivim descrierea cu eroul.
Ex 2 / 22 se scrie propozitia cu varianta corecta.
Pagina 23 se rezolva in scris
ex 1...
ex 2 ...
ex 3 ...
TEMA CAMPIONULUI
https://wordwall.net/resource/619910/esl-tefl/adjectives-describing-people-cartoon-characters
https://agendaweb.org/exercises/vocabulary/people/describing.htm
https://www.englishexercises.org/makeagame/viewgame.asp?id=736
https://www.montsemorales.com/vocabulario/Adjectivappear.htm
https://www.montsemorales.com/vocabulario/Hair.htm
http://s.mound.free.fr/skyblues67/v+ing/vingqcm.htm
https://agendaweb.org/exercises/verbs/present-continuous-progressive/negative-forms
No comments:
Post a Comment